• مدونه سياسيه تخص الاحداث المصريه ، مدونه الحقيقه بدون انحياز
  • هل ماحدث فى مصر كان بيد الشعب ، ام كانت مؤامره  ام للايام راى اخر
  •  تعرف على الاحزاب والجماعات من حولك
  •  مدونه احداث مصر ، تعرف على فكر الاسلاميين والليبراليين والاخوان
  • الثوره المصريه وعلاقتها بالاحداث العربيه، من هى حركه 6 ابريل من يحكم مصر
English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسماء محفوظ راكبة BMW وأبوها عنده كشك سجائر في عين شمس

الأربعاء، 19 أكتوبر 2011 التسميات:

مرتضي منصور:اسماء محفوظ راكبة BMW وأبوها عنده كشك سجائر في عين شمس!
 
تناقلت مواقع التواصل الاجتماعي أنباء حول وقوف مرتضي منصور ثائرا امام مقر النائب العام ، وعلقت الناشطة أسماء محفوظ قائلة " مرتضي منصور عامل فيها ثوري وواقف أمام سلالم النائب العام" ، وقد أتصلنا بالمستشار مرتضي منصور لنتعرف منه علي حقيقة وجوده أمام مقر النائب العام وما الذي يدعوه للثورة .


  أكد المستشار مرتضي منصور في حوار هاتفي  أنه كان بمقر نقابة المحاميين التي تجاور مكتب النائب العام ولكنه لم يخط تجاه مكتب النائب العام ، وتساءل متعجبا : لماذا أثور أو أذهب لأتظاهر أو أبدو ثوريا أمام مكتبه ولا يوجد أمر يدعو لذلك ؟! وأضاف " أنا لم أتوجه إلي مقر النائب العام اليوم ولم أقف علي سلالمه , كل ما في الأمر أنني كنت في نقابة المحاميين من أجل الانتخابات خاصة وأنني قمت بترشيح نفسي لنقابة المحاميين " .
وعندما علم أن أسماء محفوظ قامت بكتابة هذا التعليق رد قائلا: مين أسماء محفوظ ؟! أنا معرفش حد بالاسم ده!!, وأستطرد مش دي البنت الخدامة بتاعه جامعة عين شمس, واكتبي هذا الكلام علي لساني , أنا مش همشي وراء كلام بنت خدامه تركب بي أم دابلو وأبوها عنده كشك سجائر في عين شمس في شارع أحمد عصمت وماكانوش لاقيين يأكلوا ! وأنا ثوري قبل ما أبوها يتجوز أمها " !! .

  الأهم أن نتحدث عن العيال الصيع اللي خربوا مصر , واللي عاملين قائمة سودا وبيضا ودوائر, دائرة مين يا صيع ده الشعب مش طايقهم أصلاً ,والحزب الوطني وأعضاؤه اللي أنا بكرهم أصلا بس علي الأقل أشرف منهم لأنهم ما قبضوش من بره , وبدل ما يعملوا دائرة سوداء يعملوا دائرة علي اللي قبضوا من بره سواء 6 أبريل, واللي مش حاسس أن البلد في نفق مظلم اقتصاديا واجتماعيا ودينيا وسياسيا, ونحن أمام حالة ضياع للأسف ,  أسماء محفوظ وأسراء عبد الفتاح وخالد تليمة وكل الصيع دول اللي نازلين الانتخابات مش عارف أزاي رغم أن الناس قرفانه منهم , دول نفسهم يعمولوا انهيار في الدولة ويهاجموا الجيش شوية والشرطة وبعدها علي الشعب ومش عاجبهم حاجة " !! .

Twitter
Facebook
Feed

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
احداث مصر © 2010 | تعريب وتطوير : سما بلوجر | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates